Tel :

—–cini yakmak için ——–“CİNN” LERİ GÖRMEK CİNLERİN YANMASI VARMI *****—

4 yıl önce
3.522 kez görüntülendi

—–cini yakmak için ——–“CİNN” LERİ GÖRMEK CİNLERİN YANMASI VARMI *****—
Reklam

Şüraci diyorki :bazı alimlerin kitabılarında şöyle yazıyor cini bir insandan uzaklaştırmak için o kimsenin sağ kulağına
—————————————————————————————–
(7)şer defa fatiha suresi,Muavvizyeteyn,Ayetel kürsi,Tarık suresi,Haşr ve saffat surelerinin son ayetlerini okuyup dualar ediniz ALLAH IN izniyle hastalannan kişi bu sıkıntılarından kurtulacaktır cin yanacaktir (seadetüt Dareyn 644) yanlız okuyan kimsenin bu konularda bilgili ve muhafazalı olması gerekirki cinler kendisine musallat olmasından sakınmalıdır

Ehil olan dini eğitimi ve ocak olan insanlardan faydalanlımalıdır her önüne gelenin okuma yapması doğru değildir sakıncalara musallatlara sebeb  olabilirler

 

“CİNN” LERİ GÖRMEK CİNLERİN YANMASI VARMI *****
 
Cinnin varlığı Kur’an ve sünnet ile sabittir. Kur’an-ı Kerim’de cinler hakkında bir sûre nazil olmuştur. Sahih hadisler ve tevatür derecesindeki kuvvetli haberler ile cinnin varlığı sabittir. Cinnin varlığını inkâr eden, bilinen Kur’an’ı inkâr etmiş olacağından, İslam milletinden (dininden) çıkar.
 
Fakat, “cinler görülür mü, görülmez mi.” Bunu da anlayıp bilmek lazım. İmam Şafii (r. aleyh), “kim ben cin gördüm derse, onun şehadetini iptal ederiz” buyuruyorlar. Çünkü bu söz Allah Teâlâ’nın şu kavline terstir. “Muhakkak O (Şeytan) ve kabilesi, sizi kendilerini göremeyeceğiniz yerlerden görürler.” (Araf)
 
Bu ayet delildir ki, cinlerin hakikatleri görülmez, ancak temessül ederlerse görülebilirler. Ekseriyetle siyah köpek veya kedi, inek, deve, koyun, akrep, yılan ve insan şeklinde görülebilirler.
 
Cinler yerine göre ammar, ervah, şeytan, ifrit gibi isimler de alırlar. Cinnin insan şeklinde gözüktüğü ayet ve hadis ile sabittir. Nitekim Bedir savaşma çıkarken, şeytanın Sürake b. Malik suretinde Kureyşliler’e geldiği ve “ben sizin dostunuzum” dediğini Allah Teâlâ Kur’an-ı Kerim’inde haber veriyor. Rasûlullâh sallallâhü aleyhi ve sellemi ortadan kaldırmak için toplananlara şeytan, necidli bir ihtiyar şeklinde geldir.
 
Ebu Hüreyre’den rivayet olunan bir hadiste Rasûlullâh sallallâhü aleyhi ve sellem buyuruyor ki; “Namazımı bozmak için dün bana bir ifrit musallat oldu. Allah’ın bana imkân vermesi ile onu yakaladım. Şu mescidin direklerinden birine bağlamayı murad ettim. Tâ ki sabah hepiniz göresiniz. Sonra Süleyman aleyhisselâmın duası aklıma geldi. O “Yarabbi bana bir mülk ver ki, benden sonra kimseye verme” demişti. Ve Allah onu benden perişan bir şekilde defetti.”
 
Rasûlullâh sallallâhü aleyhi ve sellem buyuruyor. “Bir gün namaz kılarken şeytan bana musallat oldu. Onu yakaladım ve boğazını elimle sıktım ve ağzından akan ıslaklığı hissettim.”
 
CinIerin hakikatini göremeyiz. Eğer insan ve ya hayvan şeklinde gözükürlerse görebiliriz. Bu halde latif değil “maddi cisimdir: Çünkü latif olan şey bağlanmaz, el ile öldürülemez. Yukarıdaki hadisler, cisim haline girdiklerine delildir.
 
Cinler üç sınıftır. 1. Kanatları vardır, kuş gibi havada uçarlar. 2. Yılan, akrep ve yer hayvanları şeklindedirler. 3. Diğer bir sınıf ki onlara hesap ve ceza vardır.
 
Bize gelen bazı haberlerde, “cin yanması, cinlerin yakılması” diye bir olay vardır. Halkımız hoca, üfürükçü, muskacı vs. Kişilerin yanına gittiğinde, okuma neticesinde bazen “şu kadar cin yaktım, bu kadarı yandı” diye ifadelerle karşılaşıyor. Fakat, dumansız ateşten varlığa sahip bir cin nasıl yanıyor? Bu yanma bizim bildiğimiz bir yanma mı yoksa başka bir fiziki ve kimyevi olay mı söz konusudur?
 
Tecrübeler ve araştırmalar neticesinde anlaşılan şudur: cinler de insanlar gibi canlı, şuurlu, akıllı varlıklardır. Yalnız akıl ve muhakeme konusunda insan daha üstündür. Cinlerin sür’at ve görüntü verme, geçmişe gidip gelme gibi bizden üstün tarafları da vardır. Bizim gibi onların da ruhları vardır. Ruh sayesinde canlı kalmaktadırlar. Aramızdaki fark; bizim ruhumuz molekül yığını, maddi bir cesetle, cinlerin ruhu ise bir enerji, bir akımla alakalıdır. İnsan öldüğü zaman ruh cesedi terk eder, berzah alemine yollanır. Et ve kemikten oluşmuş beden toprağa konur. Bir müddet sonra cesed çürüyüp, toprak olur. Şekil ve mahiyet değiştirerek bir halden başka bir hale inkılap eder. Ama kainattaki atom sayısı ve sabit kütle dengesi bozulmaz. Cin öldüğünde ise ruhu, berzah alemine giderken, ruhsuz vücudu yani enerjisi başka bir mahiyette yine yeryüzünde enerji olarak bulunur.
 
Vücudunda yaradılıştan manyetik akım ve enerji taşıyan kişiler (ki biz bunlara avrupa dilinde medyum diyoruz ve hala bu ismin türkçe deki karşılığını bulamadık.) Cinlerle muhatap olup, onlarla karşılaştığı vakit kendi bünyesindeki akım ve enerji gücüne göre, karşıdaki cini nötr hale getirebilir. Cinlerin nötr hale gelmesi ise, ölmesi demektir.
 
Cinlerin bir normal ölümleri, bir de dışardan, müdahale ile nötr hale getirilerek ölümleri vardır. Bu ölüm gerçekte sadece okunan dualardan mı, yoksa başka bir fiziki kanunun devreye girmesiyle mi, bunu iyi tespit etmek gerekir.
 
Evet, insandaki manyetik güç bazen cini öldürür, bazen yaralar. Bu hal de yine, kişinin o anki pozitif veya negatif akım durumuna ve saatlere göre, cinin kendi aleminden maddi aleme geçişteki şekil ve ahvaline göre değişir.
 
 
 

 

 

Reklam
Bu Konuyu Sosyal Medyada Paylaş

Yorumlar

Henüz yorum yapılmamış.

Yorum Yaz


Yukarı Çık